Kennisbank

We delen nieuws, kennis & innovaties

Blog

Gmail & Yahoo update: Belanden jouw e-mails na 1 februari in de SPAM?

Gmail en Yahoo treden hard op tegen de grote stroom ongewenste e-mails. Maar wat verandert er precies en hoe voorkom je dat jouw e-mails in de SPAM belanden?

Blog

B2B2C: de vervagende grenzen tussen businessmodellen binnen de maakindustrie

Steeds meer organisaties verschuiven naar een B2B2C-model waarbij de eindgebruiker altijd centraal staat.

Blog

Hans Ruesink nieuwe CEO van Frontis en Perplex

Met trots melden we jullie dat Hans Ruesink zich als onze nieuwe CEO bij het huidige directieteam van Frontis en Perplex voegt.

Blog

Leads die rechtstreeks contact opnemen én een dealernetwerk: hoe gaat dit samen?

Eindklanten komen steeds vaker rechtstreeks bij maakbedrijven. Hoe ga je dan om met dealers? We schetsen een aantal scenario's en geven praktische tips!

Blog

Server-side tracking: de toekomst van data!

Anton neemt je mee in toekomst van data met server-side tracking. Ontdek de voordelen en lees waarom ook jij daarmee aan de slag wil!

Blog

Hoe gebruiken wij kunstmatige intelligentie (AI) in de praktijk?

De impact van kunstmatige intelligentie (AI) op het werk van designers, developers en marketeers bij Frontis? Marco vertelt je er meer over.

Blog

Design thinking: dit is waarom onderzoek doen essentieel is voor jouw digitale vraagstuk

Leer hoe onderzoek doen volgens de Design Thinking methode kan helpen bij hogere conversies, lagere risico's, merkloyaliteit en tijds- en kostenbesparing.

Blog

Ons alternatief voor MailChimp: Maileon e-mail marketing automation software

Je e-mailmarketing AVG-proof? Kies een alternatief voor MailChimp! Ontdek de voordelen van Maileon via Frontis.

Blog

Conversies verhogen op jouw B2B website: 5 tips

Conversie verhogen en kwalitatieve leads genereren op jouw website? Wij geven je 5 tips om te starten met conversieoptimalisatie.

Pagina van 5
Frontis nieuwsbrief

Frontis nieuwsbrief

Nieuws, kennis, innovaties en ervaringen automatisch in je mailbox? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!