Kennisbank
We delen nieuws, kennis & innovaties

B2B2C: de vervagende grenzen tussen businessmodellen binnen de maakindustrie
Steeds meer organisaties verschuiven naar een B2B2C-model waarbij de eindgebruiker altijd centraal staat.

Hans Ruesink nieuwe CEO van Frontis en Perplex
Met trots melden we jullie dat Hans Ruesink zich als onze nieuwe CEO bij het huidige directieteam van Frontis en Perplex voegt.

Leads die rechtstreeks contact opnemen én een dealernetwerk: hoe gaat dit samen?
Eindklanten komen steeds vaker rechtstreeks bij maakbedrijven. Hoe ga je dan om met dealers? We schetsen een aantal scenario's en geven praktische tips!

Server-side tracking: de toekomst van data!
Anton neemt je mee in toekomst van data met server-side tracking. Ontdek de voordelen en lees waarom ook jij daarmee aan de slag wil!

Hoe gebruiken wij kunstmatige intelligentie (AI) in de praktijk?
De impact van kunstmatige intelligentie (AI) op het werk van designers, developers en marketeers bij Frontis? Marco vertelt je er meer over.

Design thinking: dit is waarom onderzoek doen essentieel is voor jouw digitale vraagstuk
Leer hoe onderzoek doen volgens de Design Thinking methode kan helpen bij hogere conversies, lagere risico's, merkloyaliteit en tijds- en kostenbesparing.

Ons alternatief voor MailChimp: Maileon e-mail marketing automation software
Je e-mailmarketing AVG-proof? Kies een alternatief voor MailChimp! Ontdek de voordelen van Maileon via Frontis.

Conversies verhogen op jouw B2B website: 5 tips
Conversie verhogen en kwalitatieve leads genereren op jouw website? Wij geven je 5 tips om te starten met conversieoptimalisatie.

5 social media trends waar bedrijven in 2023 zéker wat mee moeten doen
Op welke 5 opvallende trends moet je als bedrijf zijnde in Nederland zéker inspelen? Je vindt ze hier!

Frontis nieuwsbrief
Nieuws, kennis, innovaties en ervaringen automatisch in je mailbox? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!