Service & support

Service & support

Werkt iets niet naar behoren? We staan voor je klaar! Je kunt altijd rekenen op support, ook buiten kantooruren. Check onze werkwijze hieronder.

Graphic One Graphic Two

Storing of verzoek melden

Wij nemen al onze hosting-systemen op in een monitoringssysteem. Indien uit de monitoring blijkt dat een storing gaande is, worden onze specialisten gealarmeerd.

  • Het indienen van tickets is 24/7 mogelijk, echter alleen tijdens kantooruren worden de tickets behandeld.
  • Mocht er na kantoortijd een storing optreden waaraan je als klant de urgentie ‘Hoog’ toekent en waarvoor je bereid bent de kosten te dragen, dan kan een specialist op basis van beschikbaarheid proberen de storing op te lossen.
  • Het starttarief van storingen gemeld buiten kantoortijd met urgentie ‘Hoog’ is € 75,- excl. BTW + het uurtarief van € 125,- per uur excl. BTW. De kosten worden aan je doorberekend op basis van nacalculatie.
  • Meldingen die niet volgens beschreven werkwijze worden ingediend, worden niet in behandeling genomen.

Reactietijd storing tijdens kantooruren:

Binnen 4 uur nemen wij contact met je op.

Reactietijd storing buiten kantooruren:

Bij urgentie laag: volgende werkdag voor 17.00 uur.
Bij urgentie hoog: zo spoedig mogelijk (op basis van beschikbaarheid).

Formulier

Vul de bedrijfsnaam in

Teamviewer

Wanneer je belt met een vraag kan het zijn dat wij je naar deze pagina verwijzen. Om op afstand met je mee te kunnen kijken, gebruiken wij het programma Teamviewer. Klik op één van onderstaande links om Teamviewer te downloaden en volg onze instructies op.