Kenmerken
- Werkt samen met Frontis sinds 2019
- Actief in infra-, bouw- en de energiesector
- Website gelanceerd in 2019
- Voor bedrijven en cursisten
Masters In Lean is een bedrijfskundig verbeterbureau, gespecialiseerd in het verbeteren van prestaties op de werkvloer, gedreven door data. Zij helpen organisaties ontwikkelen naar een lerende organisatie op basis van het Lean gedachtegoed.
De consultants van Masters In Lean faciliteren Lean transformaties vanuit diverse rollen zoals procesverbeteraar, adviseur, interimmanager of projectleider. Ook leiden zij individuen of teams op met Lean Six Sigma trainingen, zoals Green Belt of Black Belt.
Masters In Lean verbetert prestaties op de werkvloer. Dit bewijzen zij ook al jaren met vele succesvolle verandertrajecten, maar straalden zij online nog niet voldoende uit. Het werd de hoogste tijd om het succes naar online te vertalen, met -om te beginnen- een nieuwe website. Deze website leidt bezoekers op een intuïtieve wijze naar de juiste ingangen en vormt een krachtig platform, dat later als basis wordt ingezet voor alle marketinginspanningen zoals contentcreatie en leadgeneratie.
We begonnen met een doelgroepenanalyse, waarin we middels het 'persona canvas' samen met Masters In Lean de belangrijkste doelgroepen in kaart brachten. Welke informatie zoeken ze (online)? Wat zijn hun afhaakmomenten? Waar zijn ze gevoelig voor? Met deze informatie, in combinatie met een analyse van de huidige website en een zoekwoordenanalyse, maakten we een vertaalslag naar een effectieve navigatiestructuur.
In het ontwerpproces keken we -op verzoek- ook kritisch naar de huisstijl. Logo en kleuren werden door de jaren heen op verschillende manieren toegepast en mochten krachtiger worden neergezet. Een subtiele aanpassing in het logo bracht meer balans en door de zwarte kleur prominenter toe te passen, kreeg de huisstijl een stoere uitstraling. Om de fotografie voor de website hierop aan te laten sluiten, maakten we een briefing voor de fotograaf. Ook passen we in het ontwerp pentekeningen toe om het geheel wat speelser te maken.
Er zijn duidelijke ingangen gemaakt voor 'Consultancy' en 'Trainingen' die de kern vormen van Masters In Lean. Voor de verschillende trainingen zijn inschrijfformulieren op maat ontwikkeld, op basis van Umbraco Forms. Ook 'Cases' en 'Kenniscentrum' zijn belangrijke onderdelen, die laten zien wat Masters In Lean kan en welke kennis zij in huis hebben.
Samen met Masters In Lean zijn we in een vroeg stadium begonnen met het verzamelen van content voor de pagina's, aan de hand van de opgestelde sitestructuur. We hebben de content op basis van hun input geschreven en geoptimaliseerd voor de juiste zoektermen, zodat de teksten niet alleen goed informeren, maar ook goed vindbaar zijn door de zoekmachines.
Tijdens het ontwikkeltraject trokken we de nieuwe huisstijl alvast door in andere middelen zoals PowerPoint, MailChimp, trainingscertificaten en social media.
Na lancering van de website ontwikkelden we een contentkalender zodat we vanuit daar actief aan de slag konden met het schrijven van cases en blogartikelen (op basis van aangeleverde input) voor de website. Deze content werd vervolgens gepubliceerd op social media.
Om de 'open inschrijvingen' voor de verschillende trainingen van Masters In Lean te stimuleren, lanceerden wij nieuwe Google Ads-campagnes en richtten wij de leadgeneratie in. Met de Google Ads-campagnes werkten we aan de naamsbekendheid van Masters In Lean, genereerden we nieuwe websitebezoekers én stimuleerden we de leadgeneratie.
Bij leadgeneratie bieden we de trainingsbrochures (in nieuwe stijl!) aan als download via de website, Google Ads en LinkedIn Ads. Geïnteresseerden laten hierbij hun mailadres achter en op het moment dat er weer een nieuwe trainingsronde begint, ontvangen zij hiervan een update met een link naar het inschrijfformulier op de website. Een laagdrempelige manier om de doelgroep betrokken te houden en te voorzien van de juiste content op het juiste moment.
Een half jaar na lancering van de website en de eerste marketinginspanningen zien we dat het aantal bezoekers met 50% is gestegen en dat het kwaliteit van de sessies ook flink is toegenomen. Dit zie je bijvoorbeeld aan de gemiddelde tijd dat men op een pagina blijft (1,10 minuten in plaats van 35 seconden) en een lager bouncepercentage (-13%).
Ook weten mensen de inschrijfformulieren voor trainingen nu beter te vinden en worden er offertes opgevraagd via de website. Dankzij content marketing, waar social media en MailChimp als verlengstukken worden toegepast, is ook het aantal volgers op LinkedIn gestegen, neemt de naamsbekendheid toe en wordt het adressenbestand in MailChimp continu uitgebreid.
Hoi, ik ben
en ik wil graag dat jullie experts meedenken!
Deze privacy- en cookieverklaring is van toepassing op alle websitebezoeken, transacties en overeenkomsten met Frontis BV, Euroweg 5, 7051 EB, Varsseveld (KVK 09112747).
Laatst gewijzigd op 4 april 2018
Wij respecteren de privacy van onze websitebezoekers en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Hoe wij dit precies doen, en welke persoonsgegevens wij van jou verzamelen voor welke doeleinden, zetten wij in deze privacy- en cookieverklaring uiteen.
Bij het gebruiken van onze website verkrijgen wij bepaalde gegevens van jou. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst (bijvoorbeeld via het contactformulier), of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Wij zullen jouw persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken, tenzij je daar vooraf toestemming voor hebt gegeven of wij dit op grond van de wet mogen of moeten doen.
Om je optimaal van dienst te kunnen zijn, is het nodig dat Frontis in bepaalde gevallen jouw persoonsgegevens opslaat. Zo gebruiken we persoonsgegevens voor:
Voor bovengenoemde doeleinden verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacy- en cookieverklaring genoemde doeleinden te bereiken. Voor informatie die je met ons deelt in het geval van een sollicitatie op openstaande vacatures houden wij ons aan de wettelijke bewaartermijn van 4 weken na sluiting van de sollicitatieprocedure.
Wij gaan vertrouwelijk met jouw persoonsgegevens om. De persoonsgegevens die wij via onze website verzamelen, verstrekken wij niet aan derde partijen voor direct marketing doeleinden. Verder verstrekken wij de door jou verstrekte gegevens niet aan andere partijen, tenzij je hier voorafgaande toestemming voor hebt gegeven, dit noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst of wij dit op basis van de wet mogen of moeten doen.
Frontis maakt gebruik van zorgvuldige veiligheidsprocedures voor de bescherming van de verwerkte gegevens, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden zich onbedoeld toegang kunnen verschaffen tot deze gegevens. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot jouw gegevens en dat de toegang tot jouw persoonsgegevens afgeschermd is. Meer informatie vind je in ons beveiligingsprotocol, waarin we de technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen beschrijven.
Op onze website maken wij, en derde partijen, gebruik van cookies. Dit, om de diverse functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om het advertentieaanbod voor jou te verbeteren en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag op onze website. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door de browser op de harde schijf van jouw computer wordt opgeslagen.
Wij gebruiken functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te kunnen laten functioneren. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld cookies om te onthouden of je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies.
Ook gebruiken we met jouw toestemming analytische cookies, waarmee we de werking van onze website kunnen optimaliseren. Wij kunnen met deze cookies bijvoorbeeld bijhouden hoe je onze website hebt gevonden en welke delen van onze website je hebt bezocht.
Daarnaast worden er met jouw toestemming zogeheten retargeting/tracking cookies geplaatst via onze website. Met behulp van deze cookies kan een (anoniem) profiel van je surfgedrag worden opgebouwd, waarmee bijvoorbeeld advertenties kunnen worden afgestemd op jouw interesses.
Voor meer informatie over cookies die via onze website worden geplaatst, verwijzen we je naar ons cookieoverzicht.
Bij bezoek aan onze website verschijnt er een cookiemelding waarin we je informeren over het gebruik van cookies op onze website. Door gebruik te maken van onze website, of op 'Oké' te klikken, ga je hiermee akkoord. Wij gebruiken cookies om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser, zie bijvoorbeeld deze toelichting door de Consumentenbond voor uitleg.
De meeste cookies hebben een houdbaarheidsdatum. Dat betekent dat ze na een bepaalde periode automatisch verlopen en geen gegevens van jouw site-bezoek meer registreren. Je kunt er ook voor kiezen de cookies handmatig te verwijderen voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Voor meer informatie hierover, kun je de handleiding van de browser raadplegen.
Deze verklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van hyperlinks met deze website zijn verbonden. Wij kunnen niet garanderen dat deze derden op een betrouwbare of veilige manier met jouw persoonsgegevens omgaan. Wij raden je dan ook aan de privacyverklaring van deze websites te lezen voordat je van deze websites gebruik gaat maken.
Je mag Frontis vragen om inzage in de gegevens die van jou zijn opgeslagen. Ook kun je Frontis verzoeken deze gegevens te wijzigen, te verplaatsten, aan te vullen of te verwijderen. Dit kun je doen door contact met ons op te nemen via ons contactformulier, een e-mail te sturen naar info@frontis.nl of door telefonisch contact met ons op te nemen via 0315-230319 op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Wij behouden ons het recht voor om deze privacy- en cookieverklaring aan te passen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd.
Natuurlijk helpen wij je ook graag verder als je klachten hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heb je het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens tegen onze verwerkingen van jouw persoonsgegevens. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.