Maar wat betekent dat voor investeringen van bedrijven?
Die vraag stellen wij regelmatig aan de klanten van onze opdrachtgevers. Het antwoord is dat zij het meest geholpen zijn met:
- Hulp bij advies: het maken van calculaties en offertes
- Hulp bij service: het leveren van snelle maatwerk service
Dat klinkt interessant, maar hierdoor neemt de druk op de verkoop- en service afdeling toe.
Van oudsher zijn deze afdelingen daar niet op ingericht. Hierdoor neemt de werkdruk toe en dat heeft gevolgen voor de servicegraad, klant- en medewerkerstevredenheid.
Extra mensen aannemen is niet de oplossing, want dit beperkt je wendbaarheid als organisatie. De aanpak moet anders: minder complex en wendbaarder.
Daar hebben wij ideeën over
We helpen bedrijven in de handel en industrie al jaren met het digitaliseren van hun verkoop- en serviceorganisatie. AI voegt daar heel veel laagdrempelige mogelijkheden aan toe. En dáár gaan we het over hebben.
In ons online event op 3 juni gaven we praktijkvoorbeelden van hoe AI de verkoop- en serviceorganisatie helpt om te voldoen aan deze nieuwe verwachtingen. Kijk de opname hier terug 👇