Kenmerken
- Werkt samen met Frontis sinds 2016
- Actief in de maakindustrie
- Applicaties gelanceerd in 2019
- Voor eindklanten, distributeurs en medewerkers
Bronkhorst ontwikkelt en fabriceert slimme, duurzame instrumenten voor het meten en regelen van gas- en vloeistofdoorstroming binnen tal van branches. Het bedrijf heeft wereldwijd vestigingen, telt in totaal zo'n 600 medewerkers en kent een zeer dynamisch en innovatief karakter. Een typisch voorbeeld van én voor de Achterhoekse Smart Industry.
Bronkhorst levert hun producten vanuit het hoofdkantoor in Ruurlo aan distributeurs over de hele wereld. De verschillende processen hieromheen konden efficiënter, sneller, minder foutgevoelig en meer servicegericht. Samen met Bronkhorst heeft Frontis inmiddels drie van deze processen in kaart gebracht, gedigitaliseerd en ondergebracht in een centraal support platform dat 24/7 beschikbaar is.
Frontis ontwikkelde in samenwerking met Bronkhorst 3 applicaties die bijdragen aan het servicelevel voor eindklanten, distributeurs én medewerkers. Deze 3 applicaties komen samen in een support platform dat in de toekomst eenvoudig uitgebreid kan worden met extra applicaties, tools of functionaliteiten. Zo kan Bronkhorst de digitaliseringsslag stap voor stap maken.
Een geavanceerde authenticatielaag zorgt ervoor dat de verschillende gebruikers op basis van hun eigen credentials en een uitgebreide rechten- en rollenstructuur toegang krijgen tot de juiste applicaties of specifieke gedeelten binnen een applicatie.
Voorheen werd documentatie van producten telefonisch of per e-mail opgevraagd en per e-mail toegestuurd. Support medewerkers waren hier ongemerkt veel tijd aan kwijt. Ook de registratie van de producten met bijbehorende certificaten kunnen klanten en distributeurs binnenkort zelf via deze applicatie regelen, zonder tussenkomst van de support afdeling. Alles staat zo ook nog eens centraal geregistreerd.
De high-tech producten van Bronkhorst worden middels een distributeursnetwerk wereldwijd verkocht en toegepast. Voor service en onderhoud worden producten geretourneerd naar een lokale distributeur of het hoofdkantoor in Ruurlo. Vanuit de andere kant van de wereld kunnen producten wel een maand onderweg zijn. Ondertussen is er dan regelmatig contact over de status van de zending. Het achterhalen en terugkoppelen hiervan kost tijd.
Voor dit proces zijn samen met Bronkhorst de 'as is' en 'to be' modellen in kaart gebracht, waarna we een functioneel en technisch ontwerp hebben geschreven. Inmiddels is dit proces volledig gedigitaliseerd en ontwikkeld als nieuwe tool binnen het support-platform. Hierin heeft Bronkhorst realtime inzicht in de lopende service- en retourverzoeken wereldwijd en de inhoud hiervan (data). Klanten hebben een gepersonaliseerd dashboard waar ze op de hoogte worden gehouden van het retourproces. Bronkhorst kan de retouren zo efficiënter verwerken en klanten zijn ook altijd up-to-date.
Het bestellen van producten is eenvoudiger en efficiënter gemaakt middels de ontwikkeling van een online inkoopplatform voor distributeurs. Via de uitgebreide authenticatielaag kunnen de distributeurs van Bronkhorst inloggen en kiezen uit hun eigen, gepersonaliseerde aanbod, producten naar wens configureren en bijvoorbeeld ook actuele offertes accorderen. Door een koppeling met het ERP pakket van Bronkhorst (ISAH) worden producten, orders, offertes en orderstatussen continu gesynchroniseerd met het platform zonder dat daar handmatige handelingen voor nodig zijn.
Het support platform wordt momenteel wereldwijd bij distributeurs en klanten getest en vervolgens gefaseerd uitgerold. Zowel het platform als de tools op het platform zijn in een nauwe samenwerking met Bronkhorst medewerkers, Frontis specialisten en experts van de andere betrokken partijen ontwikkeld.
Hoi, ik ben
en ik wil graag dat jullie experts meedenken!
Deze privacy- en cookieverklaring is van toepassing op alle websitebezoeken, transacties en overeenkomsten met Frontis BV, Euroweg 5, 7051 EB, Varsseveld (KVK 09112747).
Laatst gewijzigd op 4 april 2018
Wij respecteren de privacy van onze websitebezoekers en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Hoe wij dit precies doen, en welke persoonsgegevens wij van jou verzamelen voor welke doeleinden, zetten wij in deze privacy- en cookieverklaring uiteen.
Bij het gebruiken van onze website verkrijgen wij bepaalde gegevens van jou. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst (bijvoorbeeld via het contactformulier), of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Wij zullen jouw persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken, tenzij je daar vooraf toestemming voor hebt gegeven of wij dit op grond van de wet mogen of moeten doen.
Om je optimaal van dienst te kunnen zijn, is het nodig dat Frontis in bepaalde gevallen jouw persoonsgegevens opslaat. Zo gebruiken we persoonsgegevens voor:
Voor bovengenoemde doeleinden verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacy- en cookieverklaring genoemde doeleinden te bereiken. Voor informatie die je met ons deelt in het geval van een sollicitatie op openstaande vacatures houden wij ons aan de wettelijke bewaartermijn van 4 weken na sluiting van de sollicitatieprocedure.
Wij gaan vertrouwelijk met jouw persoonsgegevens om. De persoonsgegevens die wij via onze website verzamelen, verstrekken wij niet aan derde partijen voor direct marketing doeleinden. Verder verstrekken wij de door jou verstrekte gegevens niet aan andere partijen, tenzij je hier voorafgaande toestemming voor hebt gegeven, dit noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst of wij dit op basis van de wet mogen of moeten doen.
Frontis maakt gebruik van zorgvuldige veiligheidsprocedures voor de bescherming van de verwerkte gegevens, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden zich onbedoeld toegang kunnen verschaffen tot deze gegevens. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot jouw gegevens en dat de toegang tot jouw persoonsgegevens afgeschermd is. Meer informatie vind je in ons beveiligingsprotocol, waarin we de technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen beschrijven.
Op onze website maken wij, en derde partijen, gebruik van cookies. Dit, om de diverse functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om het advertentieaanbod voor jou te verbeteren en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag op onze website. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door de browser op de harde schijf van jouw computer wordt opgeslagen.
Wij gebruiken functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te kunnen laten functioneren. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld cookies om te onthouden of je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies.
Ook gebruiken we met jouw toestemming analytische cookies, waarmee we de werking van onze website kunnen optimaliseren. Wij kunnen met deze cookies bijvoorbeeld bijhouden hoe je onze website hebt gevonden en welke delen van onze website je hebt bezocht.
Daarnaast worden er met jouw toestemming zogeheten retargeting/tracking cookies geplaatst via onze website. Met behulp van deze cookies kan een (anoniem) profiel van je surfgedrag worden opgebouwd, waarmee bijvoorbeeld advertenties kunnen worden afgestemd op jouw interesses.
Voor meer informatie over cookies die via onze website worden geplaatst, verwijzen we je naar ons cookieoverzicht.
Bij bezoek aan onze website verschijnt er een cookiemelding waarin we je informeren over het gebruik van cookies op onze website. Door gebruik te maken van onze website, of op 'Oké' te klikken, ga je hiermee akkoord. Wij gebruiken cookies om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser, zie bijvoorbeeld deze toelichting door de Consumentenbond voor uitleg.
De meeste cookies hebben een houdbaarheidsdatum. Dat betekent dat ze na een bepaalde periode automatisch verlopen en geen gegevens van jouw site-bezoek meer registreren. Je kunt er ook voor kiezen de cookies handmatig te verwijderen voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Voor meer informatie hierover, kun je de handleiding van de browser raadplegen.
Deze verklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van hyperlinks met deze website zijn verbonden. Wij kunnen niet garanderen dat deze derden op een betrouwbare of veilige manier met jouw persoonsgegevens omgaan. Wij raden je dan ook aan de privacyverklaring van deze websites te lezen voordat je van deze websites gebruik gaat maken.
Je mag Frontis vragen om inzage in de gegevens die van jou zijn opgeslagen. Ook kun je Frontis verzoeken deze gegevens te wijzigen, te verplaatsten, aan te vullen of te verwijderen. Dit kun je doen door contact met ons op te nemen via ons contactformulier, een e-mail te sturen naar info@frontis.nl of door telefonisch contact met ons op te nemen via 0315-230319 op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Wij behouden ons het recht voor om deze privacy- en cookieverklaring aan te passen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd.
Natuurlijk helpen wij je ook graag verder als je klachten hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heb je het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens tegen onze verwerkingen van jouw persoonsgegevens. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.