Digital marketeer

32-40 uur (in overleg)

HBO/WO werk- en denkniveau

Minimaal 1 jaar werkervaring

Werken voor (inter)nationale opdrachtgevers

Jouw rol als Digital marketeer

Je ondersteunt onze klanten in het waarmaken van hun digitale ambities. Je hanteert een strategische en praktische aanpak. Je zet campagnes op, analyseert resultaten en bent altijd op zoek naar de volgende stap. Je stelt scherpe rapportages op en adviseert onze klanten pro-actief over verbetermogelijkheden.  

Daarnaast ben je een belangrijke schakel in een disciplinair (klant)team. Hierin ontwikkel je samen met onze projectmanagers, adviseurs, developers en designers de meest innovatieve websites, portalen, configuratoren en e-commerce oplossingen. 

Communicatief vaardig

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en kunt ideeën en adviezen goed verwoorden (zowel schriftelijk als mondeling).

Snel schakelen

Je kunt snel schakelen tussen verschillende projecten en hebt een flexibele houding zodat je 'agile' kunt werken.

Inlevingsvermogen

Je verdiept je in de uitdagingen van de klant, werkt nauw samen met interne en externe specialisten en denkt actief mee om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

Je thuis voelen

Het belangrijkste vinden we dat je enthousiast bent, bereid bent om nieuwe dingen te leren én dat je je thuisvoelt in het Frontis-team.

Over jouw werk gesproken

Dit denken je vrienden dat je doet:

"Je bent een master analyst die hele dagen met je hoofd in de statistieken zit. En wij zijn dan wel vrienden, maar Google is jouw beste vriend." 

Dit denkt jouw neefje dat je doet:

"Hele dagen 'computeren', Google en social media checken: supervet!"

Wat je echt doet:

"Ik help bedrijven groeien door hun bedrijfsdoelstellingen te behalen door bijvoorbeeld de inzet van SEO, online advertentiecampagnes en conversie optimalisatie. Dit doe ik samen met 5 andere knappe koppen.” 

Benieuwd hoe een werkdag eruit kan zien? Lees de update van Hugo >

Deze skills heb jij

  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau
  • Je hebt 1-3 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring in content- en e-mailmarketing is een pré
  • Je hebt ervaring met Google Analytics, Google Tag Manager, SEO, SEA en CRO
  • Je volgt (technische) ontwikkelingen op het gebied van digital marketing en experimenteert hiermee
  • Je kunt resultaten presenteren in een duidelijke rapportage of tijdens een meeting met de klant
  • Je bent een echte teamplayer en weet design, techniek en marketing bij elkaar te brengen
  • Je weet raad met data en hoe deze te benutten in organisaties

Dit bieden we jou

Marktconform salaris
Flexibele werktijden
Innovatieve projecten
Verantwoordelijkheid voor 'eigen' klanten
Inspirerende werkomgeving
Goede werksfeer met leuke collega’s
Onvergetelijke uitjes
Training & opleiding

Dit is werken bij Frontis

Werken aan afwisselende projecten, in een multidisciplinair team, samen met ambitieuze klanten. Werken in een jong team (gemiddelde leeftijd = 32) met een informele werksfeer waar iedereen eigen initiatief kan nemen, iedereen elkaar scherp houdt en iedereen (ja ook de directie) wel eens de vaatwasser uitpakt.

We staan nooit stil, zijn leergierig en dagen onszelf uit om steeds nieuwe technieken te leren, ontwikkelingen bij te houden en certificaten te halen. En naast al dat harde werken… maken we tijd voor gekkigheid, kantoorhumor en leuke uitjes, zoals workshops, BBQ’s en feestjes!

Enthousiast geworden over deze functie?
Even komen praten kan geen kwaad...
Sluiten