Menu
E-mail marketing
E-mail marketing is een effectieve en laagdrempelige manier om je bestaande en potentiƫle klanten te bereiken en tot actie aan te zetten met marketingprikkels. Ben jij klaar om jouw omzet te verhogen met e-mail marketing?

Laagdrempelig en gericht

E-mail marketing is een laagdrempelige en goedkope manier om met gerichte informatie mensen te activeren/aan te zetten tot actie. Die actie kan van alles zijn. Heb je een webshop? Dan kan je met e-mail marketing e-commerce gerichte mailings sturen om bepaalde producten en/of (tijdelijke) acties uit te lichten. Ben je een uitzendbureau met online vacatures? Dan kan je prima een overzicht met je meest recente vacatures per e-mail verspreiden. Kortom: e-mail marketing is zeer breed toepasbaar en daardoor makkelijk in te zetten binnen je online marketingstrategie.

Meetbare ROI

De Return on Investment van e-mailmarketing is heel makkelijk meetbaar te maken. De prestatie van individuele mailings en het verdere bezoekgedrag van de ontvangers meten we voor je uit, zodat we jouw mailings precies kunt afstemmen op de voorkeuren van de ontvangersgroep. Hoe beter jouw e-mailings zijn afgestemd op de ontvanger, hoe positiever het resultaat onderaan de streep is. En daar gaan we voor! 

E-mail marketing maakt steeds meer de verschuiving naar mobiel
Ruim 50% opent mailings op een smartphone of tablet!

Verschillende smaken

Frontis kent 'verschillende smaken' voor e-mail marketing. Zo kunnen wij je over het gehele traject van e-mailmarketing ondersteunen en ontzorgen. Van subscription management tot aan het versturen van gesegmenteerde mailings, en van database optimalisatie tot effectmetingen uitvoeren. Voer je liever zelf e-mail marketing uit? Dat kan natuurlijk ook. Dan helpen we je graag met de set-up van de e-mail tooling en het ontwikkelen van een nieuwsbrieftemplate die past bij website en huisstijl.

Onze e-mail marketing specialisten hebben ervaring met zowel Mailchimp als de in huis ontwikkelde nieuwsbriefmodule van het Frontis CMS. Samen kijken we naar de wensen en eisen om te bepalen welke e-mail marketingstrategie we gaan volgen. Ook kijken we dan welke tool het beste aansluit op jouw situatie. Daarin zijn wij adviserend, maar niet leidend: uiteindelijk is het de klant die definitieve keuze maakt.