Menu
Conversie optimalisatie
Met conversie optimalisatie maken we het jouw bezoeker zo gemakkelijk mogelijk om een conversiedoel te behalen. Denk hierbij aan een offerte aanvragen, een bestelling in de webshop plaatsen of inschrijvingen voor je nieuwsbrief.

Meer actie!

Een conversie is een actie die we willen dat de bezoeker op jouw website uitvoert. Met conversie optimalisatie zorgen we ervoor dat meer bezoekers overgaan tot de gewenste actie(s), bijvoorbeeld door knelpunten weg te nemen en zo de gebruiksvriendelijkheid te verhogen of door aanpassingen in het design door te voeren. Deze veranderingen zorgen voor betere prestaties van je website en daarmee een hoger conversiepercentage.

Uitgebreide analyse

Ook bij conversie optimalisatie zijn website statistieken heilig. Op welke pagina’s komen bezoekers binnen? Wat doen zij vervolgens? En welke stap van de conversiefunnel verlaten de bezoekers je website? Gebruikerstesten, mouse tracking, a/b testen, feedbacktooling en heatmaps geven ons inzicht in het gedrag en de ervaring van je bezoekers. Met deze informatie geven we je in ons adviesrapport praktisch verbeteradvies om de knelpunten weg te nemen en conversie te stimuleren.