Menu
Rompa Group - Nieuwe responsive website en social media -
De Berkel

Succesvolle online marketing

Frontis heeft voor De Berkel, producent van bedrijfskleding voor onder andere de gezondheidszorg, horeca en de voedingsindustrie, online marketing onderhoud uitgevoerd. Na livegang van de nieuwe website in maart 2013 is het aantal nieuwe bezoekers aanzienlijk gestegen.

www.google.nl
DeBerkel1

Zoekmachinevriendelijk

De website is zoekmachinevriendelijk opgebouwd en heeft een aantal technische verbeteringen ondergaan. Hierdoor is de website nog beter te indexeren door Google. Dit zagen we dan ook al snel terug in de resultaten, die maandelijks gemonitord worden tijdens een onderhoudstraject. Het aantal bezoekers dat de website via een mobiele telefoon of tablet bezoekt is ook flink toegenomen dankzij de responsive website. Dit percentage steeg met respectievelijk 94% en 114%.

Meer kwalitatieve bezoekers

In een jaar tijd is het aantal kwalitatieve bezoekers vanuit Google aanzienlijk gestegen. De tijd die men op de website blijft is verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Ook bezoekt men meer pagina's tijdens hetzelfde bezoek en is het bouncepercentage sterk gedaald. Tegelijkertijd scoren ook de verschillende landingspagina's die geoptimaliseerd zijn op relevante zoektermen, zoals 'bedrijfskleding zorg' zeer goed.

114% meer bezoekers op tablet
De responsive website bewijst haar kracht
De Berkel
De Berkel

Continu onderhoud

Omdat goede resultaten niet vanzelf blijven komen staat ook dit jaar weer online marketing onderhoud op de planning en zullen we de website van De Berkel op al deze punten verder optimaliseren.

Wij werkten mee aan dit project