Menu
Discus - Webshop voor verkoop via web én winkel -
Hertalan

Responsive website en online marketing

Voor Hertalan heeft Frontis een uitgebreid online traject opgezet en uitgevoerd. Zo is een responsive website met verschillende aanvullende modules ontworpen en ontwikkeld, is een extranetomgeving gerealiseerd en is er online marketing ingezet.

www.hertalan.nl
Bonsen Reuling

Responsive website en modules

Frontis heeft de responsive website ontworpen op basis van extern opgestelde huisstijlrichtlijnen. De website is geschikt voor alle mobiele apparaten en eenvoudig te onderhouden via het Frontis CMS. Verder heeft Frontis de Nieuwsbriefmodule, Dealermodule, Social media-module en Streaming media-module geïmplementeerd.

Omdat Hertalan te maken heeft met verschillende soorten dealers en verwerkers, zoals partners en dealers, is de Dealermodule zodanig uitgebreid dat hier onderscheid in gemaakt kan worden. Ook is het mogelijk om vanuit een banner direct naar een zoekresultaat in de dealermodule te linken.

Speciale omgeving voor klanten, dealers, partners en medewerkers
Afgeschermde extranetomgeving door diverse doelgroepen

Extranetomgeving voor verschillende doelgroepen

Er is een speciale, afgeschermde extranetomgeving ingericht voor de doelgroepen van Hertalen. Klanten, dealers, partners en medewerkers kunnen hierop inloggen en vinden informatie die specifiek voor de desbetreffende doelgroepen is opengesteld. Hertalan kan rechten voor pagina's en bibliotheekmappen voor de verschillende doelgroepen zelf instellen.

Hertalan
Hertalan

Zoekmachine optimalisatie, linkbuilding en AdWords

Op basis van een zoektermenonderzoek heeft Frontis 12 pagina's geoptimaliseerd. De linkbuilding ter ondersteuning van zoekmachine optimalisatie wordt door Hertalan, onder begeleiding van Frontis en aan de hand van een helder plan van aanpak, zelf uitgevoerd.

Daarnaast heeft Frontis bestaande AdWords van Hertalan verder geoptimaliseerd en nieuwe advertentiegroepen ingesteld. Hierdoor is de CTR (Click Through Rate) aanzienlijk gestegen, waardoor Hertalan een relevantere doelgroep, meer kwalitatieve bezoekers genereert.

Vervolgstappen

Naast een Nederlandse website zullen er ook 3 taalversies (.de, .co.uk en .com) van de website worden uitgerold. Verder gaan we door met het optimaliseren van Hertalan.nl waarbij we zoveel mogelijk sturen op conversies. Dit kan zijn het opnemen van contact via telefoon of een contactformulier en het downloaden van brochures. Daarnaast zullen we ervoor zorgen dat de zoektermen nog verder stijgen in de zoekmachines.