Monique zegt: Hoi! Ik zie dat je al een tijdje niets gedaan hebt, kan ik je helpen?
AB Midden Nederland - Website- en content redesignEstinea - Toegankelijke, doelgroepgerichte website
Syntus

Responsive redesign MijnSyntus

Frontis heeft voor Syntus een responsive redesign doorgevoerd voor MijnSyntus. De voormalige omgeving dateerde uit 2009. De technologie is sindsdien veranderd en de wensen van de gebruiker daarmee ook. Frontis realiseerde daarom een responsive website met een uitstraling gebaseerd op de nieuwe huisstijl van Syntus en koppelde deze aan het Frontis CMS.

mijn.syntus.nl
Mijn Syntus

Dashboard met gepersonaliseerde gegevens

De gebruiker komt in de nieuwe omgeving binnen op een dashboard. Basisfuncties zoals het plannen van een reis en het bekijken van omleidingen of verstoringen kan men gebruiken zonder in te loggen. Op het moment dat een gebruiker inlogt verandert de structuur van het dashboard en verschijnt er gepersonaliseerde informatie, zoals gepersonaliseerde berichten. Hiervoor worden de komende tijd nog meer persoonlijke features ontwikkeld.

Webshop

In samenwerking met Sqills realiseerde Frontis het design en de responsive templates voor de webshop. De technische uitwerking en implementatie van het design voor deze functionaliteiten is door Sqills verzorgd. Frontis zorgt met een 'Single Sign On' koppeling dat gebruikers die al ingelogd zijn op mijn.syntus.nl niet nogmaals hoeven in te loggen als ze naar de webshop omgeving van Sqills navigeren en de gebruikers zo hun Syntus producten kunnen inzien en bestellen.

Een eigen gepersonaliseerd dashboard
Alle informatie op één plek
Mijn Syntus
Mijn Syntus

Kolibrie

Ook is de Kolibrie reserveringsmodule - die gerealiseerd is door Sqills - voorzien van het nieuwe design en responsive template van Frontis. De Kolibrie is een service van Syntus, die vooral ’s avonds en in het weekend rijdt. Deze rijdt alléén als men minimaal één uur van tevoren reserveert. De Kolibrie (een kleine bus of personenauto) rijdt volgens een vaste dienstregeling en brengt u van uw opstaphalte naar uw uitstaphalte. De dienstregeling van de Kolibrie sluit aan op het andere openbaar vervoer van Syntus.

In de reisplanner op syntus.nl of mijn.syntus.nl realiseerde Frontis vervolgens de functionaliteit dat, wanneer er een Kolibrie op het geplande traject beschikbaar is, men via een 'reserveren' button direct in de reserveringsmodule van Sqills terechtkomt om een reis te reserveren.