Menu
AB Midden Nederland - Website- en content redesign
ForFarmers

Actiewebsite Proud to be a Farmer

ForFarmers is dit jaar gestart met de campagne 'Proud to be a Farmer'. In deze campagne werken ForFarmers Nederland en Yvon Jaspers samen. Frontis heeft rondom deze campagne een responsive actiewebsite ontworpen en ontwikkeld.

www.trotsopboeren.nl
ForFarmers

Samenwerking met Yvon Jaspers

Om de boerentrots te versterken is ForFarmers de samenwerking met Yvon Jaspers aangegaan. De overtuiging van zowel ForFarmers als Yvon is dat boeren trots mogen zijn op hun bedrijf én op de mooie sector waarin ze werken. Dat willen ze samen meer laten zien.

'Boeren mogen best iets trotser zijn' - Yvon Jaspers
Actiewebsite als online platform ter ondersteuning van de campagne
ForFarmers
ForFarmers

Gevarieerde content met een doel

Door middel van korte video’s, columns en inhoudelijke bijdrages aan evenementen van ForFarmers gaat Yvon invulling geven aan haar rol. Ook is het mogelijk om Yvon rechstreeks een vraag te stellen via een speciaal formulier. Alle filmpjes, columns en overige info met betrekking tot de samenwerking vind je terug op de actiewebsite.

Overzichtelijke responsive website

De actiewebsite is responsive en is dus ook gebruiksvriendelijk op mobiele apparaten. De items in het hoofdmenu scrollen automatisch naar het juiste element binnen dezelfde pagina. Nieuws en columns worden getoond in speciale overzichten op vervolgpagina's.

Snel schakelen

De actiewebsite is een mooie samenwerking tussen ForFarmers en Frontis. Doordat we snel konden schakelen is de actiewebsite van concept tot realisatie binnen enkele weken gerealiseerd.