Monique zegt: Hoi! Ik zie dat je al een tijdje niets gedaan hebt, kan ik je helpen?

Wij staan graag voor je klaar!

Voor het melden van storingen en verzoeken heeft Frontis een elektronisch ticketsysteem ingericht. Vul onderstaand contactformulier in en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat de storing en/of het verzoek betreft. U kunt uw storing ook melden via storing@frontis.nl.

Afbeelding: Frontis20141002-768

Werkwijze storing/verzoek melden

Wij nemen al onze Hosting-systemen op in een monitoringssysteem. Indien uit de monitoring blijkt dat een Storing gaande is, worden onze specialisten gealarmeerd.

  • Het indienen van tickets is 24/7 mogelijk, echter alleen tijdens kantooruren worden de tickets behandeld.
  • Mocht er na kantoortijd een storing optreden waaraan je als klant de urgentie 'Hoog' toekent en waarvoor je bereid bent de kosten te dragen, dan kan op basis van beschikbaarheid een specialist proberen de storing op te lossen.
  • Het starttarief van storingen gemeld buiten kantoortijd met urgentie 'Hoog' is € 75,- excl. BTW + het uurtarief van € 125,- per uur excl. BTW. De kosten worden aan je doorberekend op basis van nacalculatie.
  • Meldingen die niet volgens beschreven werkwijze worden ingediend, worden niet in behandeling genomen.


Reactietijd
Reactietijd storing tijdens kantooruren:

  • Binnen 4 uur nemen wij contact met je op.


Reactietijd storing buiten kantooruren: 

  • Bij urgentie laag: volgende werkdag voor 17.00 uur.
  • Bij urgentie hoog: zo spoedig mogelijk (op basis van beschikbaarheid).

Meld hier je storingen en verzoeken

Remco Wolterink