Kenmerken
- Werkt samen met Frontis sinds 2008
- Actief in de recreatiebranche
- Gelanceerd in 2017
- Voor vakantiegangers en dagjesmensen
De Twee Bruggen is een 5-sterren vakantiepark in Winterswijk met luxe accommodaties, ruime kampeerplekken en uitstekende faciliteiten. Na ontwerp van een nieuw logo met bijbehorende huisstijl, ontwikkelde Frontis een nieuwe website met gebruiksvriendelijke boekingsstraat.
Bij De Twee Bruggen kunnen bezoekers oprecht genieten: in een schoon park vol rust en ruimte waar alles aanwezig is voor een geweldige vakantie. Het binnen- en buitenbad, animatieteam, speelveld en een sfeervol restaurant in een prachtige omgeving hebben hier een grote bijdrage aan. Alles is tot in de puntjes geregeld. Het nieuw te ontwerpen logo, de huisstijl en de website moesten volledig aansluiten bij deze kernboodschap.
We zijn aan de slag gegaan met persona's en user stories om ons te verdiepen in de doelgroep, en dus de websitebezoekers en uiteindelijke gasten: gezinnen met kinderen en actieve senioren. Vanuit deze persona's zijn user stories uitgewerkt, om meer inzicht te krijgen in welke specifieke eisen de website minimaal moet bevatten. Bijvoorbeeld: 'Als gebruiker wil ik online al veel zien van het vakantiepark, zodat ik kan beoordelen of het bij mij en mijn gezin past.'
We werken al jaren samen met De Twee Bruggen. Daarom hebben we naast de persona's en user stories bij het redesign gebruik gemaakt van de gedragsanalyses uit de oude website. De concrete optimalisaties die hieruit voortkwamen hebben we meegenomen in de nieuwe website. Qua gebruiksvriendelijkheid zijn er dus flinke stappen gemaakt. Ook sinds de website live staat sturen we op basis van analyses continu bij.
Het 'Online boeken' gedeelte binnen de website is gekoppeld aan Stratech, het reserveringssysteem van De Twee Bruggen. Online boeken kan via verschillende pagina's, bijvoorbeeld via de pagina's Kamperen en Accommodaties, de detailpagina's van een specifieke accommodatie of kampeerplek, maar ook via de Online boeken pagina. De koppeling met Stratech zorgt ervoor dat de juiste gegevens en beschikbaarheid bij accommodaties en kampeerplaatsen worden opgehaald, kortingen worden verrekend, aanbiedingen kunnen worden getoond en dat bezoekers uiteindelijk online kunnen boeken nadat ze 3 eenvoudige stappen hebben doorlopen. De reserveringen worden tijdens het boekingsproces worden voor een bepaalde tijd 'vastgehouden' en als de reservering online is afgerond meteen geregistreerd in Stratech.
Er is veel aandacht besteed aan een zo optimaal mogelijk boekingsproces. Zo hebben we, zodra je in stap 1 van de boekingsmodule bent, het menu van de website weggelaten om de focus op het online boeken te leggen. Bezoekers kunnen zelf de locatie kiezen voor hun kampeerplek of accommodatie via de locatiekiezer. Hiervoor hebben we de plattegrond van De Twee Bruggen gekoppeld aan Google Maps. De boekingsmodule heeft tegelijkertijd een koppeling met de Payment Service Provider MultiSafepay voor correcte en veilige financiële afhandeling. Dit proces wordt regelmatig gemonitord en waar nodig verder geoptimaliseerd.
Analyses van de oude website leerden ons dat bezoekers de boekingsstraat vooral gebruikten om de prijs voor een vakantie te achterhalen. Daarna werd vaak telefonisch contact opgenomen om de boeking te voltooien. Hierdoor was het moeilijk om het succes van de website goed te kunnen doormeten en dus ook te optimaliseren. Daarnaast kostte het De Twee Bruggen meer tijd om boekingen telefonisch te verwerken dan dat bezoekers dat zelf zouden doen.
Het doel om meer online boekingen te realiseren is met een stijging van 16% ten opzichte van vorig jaar zeker geslaagd. Omdat in tegenstelling tot de oude boekingsstraat de gehele site (dus ook de boekingsstraat) responsive is heeft dit ertoe geleid dat de mobiele boekingen fors gestegen zijn met ruim 135%.
Bekijk het resultaat op www.detweebruggen.nl
stijging van het aantal online boekingen
stijging van het aantal mobiele boekingen
toename van de gemiddelde bestelwaarde
“In de Leisure wereld heeft online marketing een enorme impact op je bedrijf als sales kanaal. Sfeer, beleving en omzettriggers zijn zaken die in elkaar overlopen en tot ongekend resultaat kunnen leiden. Ook kun je als je niet oppast de boot missen dan wel de plank mis slaan. De klik met het team van Frontis heeft er voor gezorgd dat er een natuurlijke samenwerking is ontstaan waarbij Frontis onze wensen feilloos vertaald naar concrete invulling, echter ons ook op het spoor zet van nieuwe mogelijkheden. Wij hebben in Frontis de partner gevonden die met ons optrekt om de doelstellingen van ons park mede te realiseren.”
Hendrik-Jan MensinkHoi, ik ben
en ik wil graag dat jullie experts meedenken!
Deze privacy- en cookieverklaring is van toepassing op alle websitebezoeken, transacties en overeenkomsten met Frontis BV, Euroweg 5, 7051 EB, Varsseveld (KVK 09112747).
Laatst gewijzigd op 4 april 2018
Wij respecteren de privacy van onze websitebezoekers en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Hoe wij dit precies doen, en welke persoonsgegevens wij van jou verzamelen voor welke doeleinden, zetten wij in deze privacy- en cookieverklaring uiteen.
Bij het gebruiken van onze website verkrijgen wij bepaalde gegevens van jou. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst (bijvoorbeeld via het contactformulier), of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Wij zullen jouw persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken, tenzij je daar vooraf toestemming voor hebt gegeven of wij dit op grond van de wet mogen of moeten doen.
Om je optimaal van dienst te kunnen zijn, is het nodig dat Frontis in bepaalde gevallen jouw persoonsgegevens opslaat. Zo gebruiken we persoonsgegevens voor:
Voor bovengenoemde doeleinden verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacy- en cookieverklaring genoemde doeleinden te bereiken. Voor informatie die je met ons deelt in het geval van een sollicitatie op openstaande vacatures houden wij ons aan de wettelijke bewaartermijn van 4 weken na sluiting van de sollicitatieprocedure.
Wij gaan vertrouwelijk met jouw persoonsgegevens om. De persoonsgegevens die wij via onze website verzamelen, verstrekken wij niet aan derde partijen voor direct marketing doeleinden. Verder verstrekken wij de door jou verstrekte gegevens niet aan andere partijen, tenzij je hier voorafgaande toestemming voor hebt gegeven, dit noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst of wij dit op basis van de wet mogen of moeten doen.
Frontis maakt gebruik van zorgvuldige veiligheidsprocedures voor de bescherming van de verwerkte gegevens, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden zich onbedoeld toegang kunnen verschaffen tot deze gegevens. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot jouw gegevens en dat de toegang tot jouw persoonsgegevens afgeschermd is. Meer informatie vind je in ons beveiligingsprotocol, waarin we de technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen beschrijven.
Op onze website maken wij, en derde partijen, gebruik van cookies. Dit, om de diverse functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om het advertentieaanbod voor jou te verbeteren en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag op onze website. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door de browser op de harde schijf van jouw computer wordt opgeslagen.
Wij gebruiken functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te kunnen laten functioneren. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld cookies om te onthouden of je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies.
Ook gebruiken we met jouw toestemming analytische cookies, waarmee we de werking van onze website kunnen optimaliseren. Wij kunnen met deze cookies bijvoorbeeld bijhouden hoe je onze website hebt gevonden en welke delen van onze website je hebt bezocht.
Daarnaast worden er met jouw toestemming zogeheten retargeting/tracking cookies geplaatst via onze website. Met behulp van deze cookies kan een (anoniem) profiel van je surfgedrag worden opgebouwd, waarmee bijvoorbeeld advertenties kunnen worden afgestemd op jouw interesses.
Voor meer informatie over cookies die via onze website worden geplaatst, verwijzen we je naar ons cookieoverzicht.
Bij bezoek aan onze website verschijnt er een cookiemelding waarin we je informeren over het gebruik van cookies op onze website. Door gebruik te maken van onze website, of op 'Oké' te klikken, ga je hiermee akkoord. Wij gebruiken cookies om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser, zie bijvoorbeeld deze toelichting door de Consumentenbond voor uitleg.
De meeste cookies hebben een houdbaarheidsdatum. Dat betekent dat ze na een bepaalde periode automatisch verlopen en geen gegevens van jouw site-bezoek meer registreren. Je kunt er ook voor kiezen de cookies handmatig te verwijderen voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Voor meer informatie hierover, kun je de handleiding van de browser raadplegen.
Deze verklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van hyperlinks met deze website zijn verbonden. Wij kunnen niet garanderen dat deze derden op een betrouwbare of veilige manier met jouw persoonsgegevens omgaan. Wij raden je dan ook aan de privacyverklaring van deze websites te lezen voordat je van deze websites gebruik gaat maken.
Je mag Frontis vragen om inzage in de gegevens die van jou zijn opgeslagen. Ook kun je Frontis verzoeken deze gegevens te wijzigen, te verplaatsten, aan te vullen of te verwijderen. Dit kun je doen door contact met ons op te nemen via ons contactformulier, een e-mail te sturen naar info@frontis.nl of door telefonisch contact met ons op te nemen via 0315-230319 op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Wij behouden ons het recht voor om deze privacy- en cookieverklaring aan te passen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd.
Natuurlijk helpen wij je ook graag verder als je klachten hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heb je het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens tegen onze verwerkingen van jouw persoonsgegevens. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.