Menu

Terugblik: Frontis iDay 2014

Geblogd door: Monique Rooks-
woensdag 15 oktober 2014
Thema: Frontis
Monique Rooks-
Afbeelding: Terugblik-iday-300x300

Terugblik: Frontis iDay 2014

Donderdag 9 oktober was het weer zover: Frontis iDay 2014! Tijdens dit jaarlijkse evenement bracht Frontis klanten en relaties op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen op het gebied van design, techniek en marketing. 

iDay werd geopend door directeur Marco Willemsen, die de deelnemers verwelkomde. In de dagindeling volgens Scrum vertelde Sebastiaan meer over deze nieuwe werkwijze: wat is Scrum en hoe past Frontis dit toe op haar projecten? Dit werd letterlijk uitgelegd in 'Jip en Janneke taal'. Daarna volgde een presentatie van Paul over de meest opvallende trends en ontwikkelingen van dit jaar, maar ook een vooruitblik op 2015.

Kennissessies

Omdat onze specialisten graag hun kennis delen én omdat onze relaties volop kennis bezitten vanuit de praktijk, stond iDay dit jaar in het teken van speciale kennissessies. Deelnemers konden zich vooraf inschrijven voor een viertal kennissessies, waarvan zij er uiteindelijk 2 konden volgen. De volgende thema's kwamen tijdens deze sessies op tafel:

Bekijk een fotoselectie op onze Facebook-pagina
  • Dé perfecte content strategie - door Maureen & Monique
    Met goede content creëer je zichtbaarheid, betrokkenheid én meerwaarde. Maar hoe zet je content marketing praktisch in? En hoe kun je het simpel integreren met bijvoorbeeld e-mailmarketing en social media kanalen? 
  • Producent en retailer in het e-commerceproces - door Marco Geurink
    Hoe verkoop ik als producent mijn producten online zonder dat ik mijn dealers passeer? Inzicht in de mogelijkheden aan de hand van praktijkvoorbeelden en ervaringen.
  • Mobiel & apps - door Marco Willemsen
    Mobiel & apps zijn hip, hot en happening! Welke mobiele oplossing past het best bij welk vraagstuk en wat zijn de mogelijkheden?
  • Online marketing - door Kevin & Ruben
    De meest actuele ontwikkelingen op het gebied van online marketing, tips & tricks: hoe ziet de customer journey eruit?

De kennissessies waren inspirerend, zowel voor klanten als voor Frontis! We kijken dan ook terug op een leuke dag die uiteraard weer voor herhaling vatbaar is. Bekijk hieronder alle presentaties van Frontis iDay 2014, of ga naar ons SlideShare account