Menu

Dmexco war toll!

Geblogd door: Monique Rooks
vrijdag 18 september 2015
Thema: Frontis
Monique Rooks
Afbeelding: DMEXCO_1

Dmexco war toll!

Dmexco, hét evenement in Duitsland (Köln) op het gebied van digitale marketing en media, 'onze' Marco en Marco waren erbij! In het Creative Holland House presenteerden 45 Nederlandse bedrijven, waaronder Frontis, zich onder de vlag van de DDA (Dutch Digital Agencies) aan de Europese markt. Frontis vertegenwoordigde hierbij, naast de vele westerse bureaus, de provincie. Zij bevonden zich 16 en 17 september in een waar 'walhalla' tussen wereldspelers als Adobe, Amazon, eBay, Google, Facebook, IBM, Philips, Buzzfeed, Salesforce en Nestlé.

Geweldige ervaring
Ze deden veel inspiratie op: "Tijdens de beurs zijn we bijgesproken over de laatste, innovatieve ontwikkelingen terwijl er ook volop gelegenheid was om te sparren met onze collega's elders uit het land", aldus Marco Geurink. Marco Willemsen vult aan: "We hebben diverse interessante contacten opgedaan, die we ook zullen inzetten om onze opdrachtgevers nog beter van dienst te kunnen zijn". Natuurlijk was er ook ruimte voor gezelligheid met hapjes, drankjes en een DJ. Het Creative Holland House was geïnitieerd door DDA, de branchevereniging voor toonaangevende internetbureaus in Nederland en was perfect geregeld. 

Het waren dus twee interessante dagen met ruim 43.000 (!) bezoekers. En, goed om te merken dat we volop aansluiting hebben bij de laatste ontwikkelingen in de digitale wereld. Een korte sfeerimpressie:

Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!
Dmexco war toll!