Zoeken
  • Home
  • Wie zijn we
  • Wat doen we
  • Onze klanten
  • Blog
  • Contact

Succesvolle internet marketing

DRU

Uit onderzoek blijkt dat 90% van de consumenten een online zoektocht naar het gewenste product begint in de zoekmachine Google. Een goede reden voor DRU, producent van haarden en kachels, om te kiezen voor de inzet van internet marketing. Frontis heeft daarom diverse aanvullingen gedaan binnen de website van DRU ten behoeve van de internet marketing.

Om de assortimentspagina’s zoekmachinevriendelijker te maken heeft Frontis deze pagina’s uitgebreid met relevante, geoptimaliseerde tekst. Ook zijn de titels van deze pagina’s specifieker benoemd, zodat deze pagina’s beter te herkennen zijn voor zowel de gebruiker als de zoekmachine. Binnen het assortiment is een filteroptie toegevoegd, waar men kan filteren op de specificaties ‘Merk’, ‘Brandstof’, ‘Model’, ‘Vuurzicht’ en ‘Prijsrange’.

Er is gekozen voor een andere menu-opbouw om ervoor te zorgen dat bezoekers doorklikken binnen het assortiment. Zo worden bijvoorbeeld binnen het menu-item assortiment alle haarden en kachels op een meer overzichtelijke en aantrekkelijke wijze getoond. Daarnaast zijn voor de verschillende productlijnen en merken aparte pagina's aangemaakt. 

Bovenstaande inzet heeft een positief effect: de positie van DRU binnen de natuurlijke zoekresultaten van Google is gestegen voor verschillende relevante zoekwoorden. De komende periode zal Frontis voor Dru.nl de internet marketing verder doorzetten.

Stijging van het aantal bezoekersHoge positie op het zoekwoord 'haarden'Verbeterde menu-opbouw

Stijging van het aantal bezoekers

Hoge positie op het zoekwoord 'haarden'

Verbeterde menu-opbouw