Zoeken
  • Home
  • Wie zijn we
  • Wat doen we
  • Onze klanten
  • Blog
  • Contact

Responsive actiewebsite

Rowenta

Rowenta ontwerpt huishoudelijke apparatuur en persoonlijke verzorgingsproducten van hoge kwaliteit. Haar nieuwste product is de stilste stofzuiger ter wereld. Frontis verzorgde de online doorvertaling van de crossmediale lanceringcampagne voor deze stofzuiger in Nederland. Er werd een responsive productwebsite ontwikkeld, voorzien van een soundmodule en dealermodule. De soundmodule illustreert op laagdrempelige wijze de propositie van stilste stofzuiger.

Doordat de website responsive is, past deze zich aan het apparaat aan waarmee de website wordt bezocht. Omdat de website zich automatisch aanpast, hoeft er maar één versie van de website ontwikkeld te worden. Ook de soundmodule schakelt bij smartphones en tablets over naar een andere techniek (HTML5). Zo is Rowenta ervan verzekerd dat de website altijd optimaal werkt, gebruiksvriendelijk is en dat bezoekers via alle apparaten de juiste merkbeleving krijgen.

Door integratie van de Dealermodule kan de bezoeker altijd een dealer in de buurt vinden. Bovendien is bij elke dealer te zien welke stofzuiger zij op dat moment op voorraad hebben.

Als logische vervolgstap wordt nu ingezet op verder online vermarkten via online marketing en social media. 

De overzichtelijke homepage van de actiewebsiteDe responsive website past zich aan elk apparaat aanDe soundmodule illustreert het geluid van de stofzuigers

De overzichtelijke homepage van de actiewebsite

De responsive website past zich aan elk apparaat aan

De soundmodule illustreert het geluid van de stofzuigers